Sjå på den du

Sol❤
Ser den,sjølv om den prøver gjøyme seg i tåkehavet.
Eller skoddehav.
Er no begynnt å lette.
Eg har komme meg ut av senga og funne kaffikoppen.
Nett som sola.
Det tek litt tid før eg er på topp.

Når eg ikkje orkar eller klarer så mykje anna.så brukte eg noko av gårsdagen til å rydde i permar..
Alt ein tek vare på…
Omnen vart rødglødane,for det meste bør andre ikkje sjå.
Må skjerpe meg.
Og ikkje berre med papir..
Har alt for mykje som eg ikkje treng.
Ikkje dyre ting eller flotte ting..men sånnt som eg ikkje klarer kvitte meg med..
Jaja…er som det er..

Koronaen blomstrer som aldri før og vi bør ikkje slakke av på meteren eller handvasken.
Må nok lære oss å leve med det.
Litt trasig no i konfirmasjonstid og for breddefotballen er det lite kjekt.
Men er ikkje kjekt å få korona heller..
Berre nevner det.

Ha ein fin dag🌹

2 kommentarer
    1. Her blir det også sol i dag. 🙂 Jeg skal ta meg en tur ut alene på shopping jeg 🙂 Det er deilig. Bare vase litt rundt 🙂 Mye smitte her i Oslo. Jeg går hit og dit. Bare transport i hverdagen, med munnbind. Gå i dag. Jeg vasker og vasker, og holder meteren. Men UT må jeg. Kan ikke bare sitte her, vi skal leve det året det er smitte også, på en eller annen måte. Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg