Skal ikkje vere enkelt

Fekk plutseleg på meg at eg skulle bake..
Gjærbakst.
Kor ideen kom frå veit eg ikkje og trur heller ikkje den var så lur.
Har sånn mikserskap og stor Kenwood.Ny
Plata er litt smal..på skapet
Var større på gamlekjøkkenet..

Fekk deigen i bollen og kenwooden igang.
Gjekk bra,så snudde ryggen til…
Ikkje lurt.
Kom eit kraftig dunk.
Hjarte kom opp i halsen…
Jordsjelv?
Snudde meg…
Der låg maskina og elta siddlengs på golvet..
Deigen oppi og lause deler rundt om..

Jau…
Fekk no maskina på plass att og delane på..
Starta på nytt.
Trur den har fått indre skader i tillegg til ytre.

Vart litt
Godt stekte og siste brette vart svart

Eg var nok i sjokk😉

Skillingsbollane vart etande og dei brende skal måsen få.
Den er ikkje så kresen.

Synd med miksaren….men sånn er liveet.
Ikkje min dag.
Skal rusle ein tur å få ut frustrasjonen etterpå.
Husmorgen har eg aldri hatt

2 kommentarer
    1. Du har masse mer husmorgen enn meg i alle fall 😀 Jeg baker ikke og lager ikke middag. Spiser ute, og gjør bare litt husarbeid i ny og ne… 😀 Synes du er flink jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg