Skal ikkje vere enkelt

Sov..
Tungt og totalt utkobla.
Igrunnen nett sovna etter nattevakt.

Der ringer telefonen…
Eg slo av.men ga seg ikkje…
Helt i halvørska tok eg den.
Kva kontordama på auge pool må tru om meg veit eg ikkje.
Ho fekk nok berre bekrefta ein mistanke..
Sa mykje rart
Har de prøvd finne avtaleboka i veska i halvørska?
Mykje i den veska…
Legen måtte flytte time..
Ikkje enkelt når ein har mange avtaler den dagen…
No må eg opp før hanen har tenkt å bevege augeloka…
Men greit å få fleire ting unna på fridagen…
Fått fyr i ovnen.
Frys og er forvirra😂
Krølle meg oop i sofaen.
Sove og innever

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg