Skal,skal ikkje?


Her sit eg i sofaen og lurer på det eg har lurt på ei stund…
Skal eg gå ein tur ,eller ikkje…
Tok ein snartur ned i vegen med bossdunken for å kjenne på følelsen.

Mykje vind,litt sol og ikkje så verst…
Kjem liksom ikkje igang.
Den dagen idag.

Ikkje mykje å skryte av i hagen min,men denne blomstrer🙂

Litt irriterande med slike dager der kroppen og viljen ikkje heilt vil samarbeide.
Men frisk luft gjer godt for kropp og sjel,så skal nok komme meg ut snart..
Berre å snakke hardt til meg sjølv..
Av og til så er ting berre litt utanfor normalen..
Er slik livet er…av og til går livet på skinner og andre tider må det litt reparasjoner til .
Vorten gammel,som barnebarnet seier.
Heilt sant..
Ting tek litt lenger tid om eg vil eller ei.
Ha ein strålande dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg