Skjønner lite

Kan vere at nokon meiner eg spammer sidan eg er blokka for deling på facebook.
Kan kanskje vere i overkant masete med desse innlegga mine.
Skjønner igrunnen ikkje så mykje av det.
Innhaldet er no ikkje direkte ufint:)
Men lite eg kan gjere med det.
Ikkje gjordt så mykje idag heller.
Har jo ferie.
Prøvd å få rydda litt i papir.
Noko på makulerast eller brennast.
Vart det siste.
Kaldt og surt ute,så passer med litt varme.
Ikkje får eg sove heller.
Snart slutt på ferien.
Fyk liksom avgårde og eg kunne tenkt med ein mnd til❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg