Slakk i ånden

Godt eg har hatt fri.
Ikkje heilt i form,men går nok over.
Godt med ein sofadag iblandt.

Går nok bedre i morra.
Skremmande med den nav -skandalen
Lovverket er ikkje enkelt.
Viktig å vere sikker og her har ikkje berre nav feila.
Skremmande at ingen har fått stoppa praksisen.
Når då eine advokaten seier at ein av grunnane er at forsvararane får dårleg betalt..ja då lurer eg.
Mulig dei er underbetalte,men var feil tidspunkt å dra det fram…

Rammer jo hardt desse feila…uff


Strikker litt sånn innimellom
Prøve meg på tynnere tråd …tidsfordriv

Les litt i boka til Nordvald Tveit
Født i 1927.
Lærer litt om korleis det var å vekse opp på den tida

Var ikkje berre berre.
Venter på seinkveld…syns programledarane er litt knas.
Så i mens syns eg synd på meg sjølv og stapper inn alt eg ikkje burde ete…
Fattigmans trøst er å trøste seg sjølv
God helg❤

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg