Slakk i ånden,eller er det viljen😅

Orker ikkje,gidder ikkje dag.
Prøvde gå eintur ,men snudde etter 100 meter.
Kroppen hang ikkje med viljen.
Så vart sofaen istaden.
Sikkert det beste
Sliten antagelig.Ikkje 20 lenger,ikkje 40 heller for den saks skuld..berre å ta det innover seg…


Bestillt meg garn på nett..
Det var muligens ein tabbe..
Aner ikkje kva eg har tenkt eller trykt på,for istaden for lys kontrastfarge til mønster,har eg bestillt ein som er så lik at eg med mitt syn knapt ser forskjel på…
Jaja..
Er lenge til mønster, så mulig eg bør kjøpe ein lysare

Tabbekvoten min er nok til ein stor roman

Ein lærer og feiler livet ut.

Håper energien er litt bedre imorra.
Går seg nok til
God helg frå gamla i sofakroken

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg