Slett ikkje verst

Sette ein pallekasse med poteter iår…
Litt vel stor futt i potetlauet..
Uffameg..var tanken
Sist eg prøvde meg på poteter fekk eg att ferre enn eg sette..

Ikkje den store fangsten sikkert..
Men eg er storfornøgd.

Gode var dei og.
Store barn,små gleder..
Fyrt i omnen.
Ute er regn og mygg..eller knott…heilt svart ..
No har eg endelig fått rekt opp og fått genseren skal få to armer..

Hadde for meg eit anna strikk inatt..
Det er borte vekk…
Antar det er på jobb einplass..
Var ganske så trøtt på morningen.

Er eg no og,men prøver halde meg våken.

God fredagskveld

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg