Sliten.no


Kolapsa på sofaen.
Sovna rett og slett.
Godt det er helg ,kjenner eg
Frys
Reknar med det er fordi eg er trøtt.

Gjer seg med litt fri.
Imorra er livet litt lysare.

Litt uventa spel å finne på dagsturhytta.
Morsomt.
På vestlandsrevyen går det i ulv og pepperkakebyen.
Sindre er døpt på akvariet.
Dagens nyheiter.:-)
Må vel snart starte med juleforbredelsane eg og.
Kjøpt adventslys og kalender❤
Det er håp.

Er igrunnen best på å kose meg.
No skal helga brukast på strikking,turnus og budsjett.
Salig blanding
Men litt variasjon må til.
Om det kallast å ha fri veit eg ikkje,men trivst med det eg.
Mens resten av familien koser seg i Bergen er det ein fin syssel.
Så lenge eg kan ta det frå sofaen🧡
Rart med det.Alderen merkast
Treng litt meir kvile.

Har vore flink å gått tur før i veka.
Gjer seg med drahjelp

Flott utsikt på dagsturhytta i Fjaler.

God helg🌹

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg