Sliten.no

Er ikkje nokon ungdom lenger kjenner eg.
Men,lang arbeidsveke er til ende og imorra har eg fri.

Burde nok tatt meg ein fjelltur etter jobb….orka ikkje.
Tok meg ei stripe etter vegen og har vore innom naboene og forstyrra dei i søndagsfreden.

Ligg rett ut på sofaen og tenkjer at….litt tidleg å sove..
Kjenner at alderen tek på.
Eller er det at eg berre er litt utrena.
Har ilt overalt liksom..
Men går seg nok til.
Sofaen er god idag.
Håper på sol og sommar snart.

Rekreasjonstid

Viktig å lytte til kva kroppen treng.
Lade batteria litt ,så ser verden lysare ut.
Ser på hageprogram
Utruleg kva ein kan få til
Reknar med det har sin pris.
Får no styre på med hagejevel,mose og litt poteter i kasser.
Ser ut til at det er no eitpar som kjem opp om ikkje meir.
Gullrøtter som spirer ser eg fortsatt lite til.
Lever i håpet.
Ha ein fin søndagskveld

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg