Sliten.no


Ikkje mykje futt i gamla merkar eg.
Vore til Førde ein snartur…
Og her ligg eg som eit slakt.
Var rett og slett alt for svolten då eg kom heim.
Heiv innpå så ein skulle tru nokon ville ete opp for meg..
Kjøpte meg kylling på Sande..Åt den heime
Var ikkje noko særleg smak på den…men er ein svolten går det meste ned…
Burde gått ein tur istadenfor sofaen..
Trur eg må ta ein alvorsprat med meg sjølv…
Etterpå..
Kor sløv kan ein bli..
regn i lufta…
Betyr vestlandsbunad..Men….får skjerpe meg

2 kommentarer
    1. Jeg er også sliten, men jeg har stått med hodet i vaskebøtta i hele dag, så det er ikke rart.. Jeg skal holde meg våken likevel altså, middaghvil er IKKE lov 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg