Slusene på vidt gap

Glad eg har komme meg i hus etter lufteturen.
Regna på heimvegen,men no har det verkeleg slått på stortromma.
Utruleg kva regn det har komme dei siste dagane

Idag har det vore sånn ganske greit.Grått og trist, men ganske opplett..før idag

Ørnene kretsa rundt oppå himmelen..Ikkje så godt kamera, men dei var no der.
Er eit par som held til her,så ser dei nesten dagleg
Fasinerande fuglar.

Eg er bedre idag kjenner eg, men puster som ein kval.
Har halde med iro .Kjenner det gjer godt for kropp og sjel.

Håper på fine dager der turveret er litt bedre,sola skin og høstfargane kan komme til sin rett..
Men inntil då får eg kose meg så godt eg kan.

Oslofrøkena har bursdag idag,og skulle gjerne tatt eit lite kafebesøk med ho..Får ta det igjenn ein annan gang.

No er det tv og hekletøy.Må prøve å få vekk nokre uferdige prosjekt..såkalla ufo:-)

God fredagskveld

2 kommentarer
    1. God morgen! Gratulerer med dagen til din datter på etterskudd.
      Håper været er bedre! Gøy å finne noe å gjøre ting ferdig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg