Smil til verden

Smil til verda og den smiler igjenn …
Sikkert litt i det.
Her er det lite smil på morgonkvisten
Stiv og stør og morgongretten
Skikkelig krekse her eg sit.
Men er no aleine så får gå🙂
Overskya ute.
Korleis dagen blir er uvisst.
Igår var det sommer

Er sånn normal vestlandssommer
Skal ut på tur med Larris idag tenkte eg.
Så liten kosetur.
Har jo fått feriepenger..🙂
Når ein bur i pereferien blir det fort mykje køyring.
Men men…sånn er det..
Ha ein strålande dag.

Flott bukett frå kollegaene.
60 har sine fordeler.
Ekstra ferieveke er heller ikkje å kimse av

8 kommentarer
    1. Gratulerer med de 60 ♥ Stor dag det. Og ja, jeg skjønner at morgenene kan være litt stive og støle da 🙂 Jeg har vært sånn i mange år jeg nå, og jeg er snart 51 😉
      Vestlandssommeren kjenner jeg godt på kroppen selv. Det er nydelig den ene dagen, og full storm den neste. Man vet liksom aldri helt hva man får. Selv reiser jeg bort nå en ukes tid, men er nok sikkert samme været der jeg skal.
      Håper at du får gode dager. Riktig som du sier, smil til verden, så smiler den tilbake 🙂
      Klem ♥

    2. Gratulerer med 60 <3 🙂 Kjempefine blomster 🙂 Ekstra ferieuke høres jo kjempegodt ut 🙂

      Slik beskrivelse av sommeren har vi også. I går var det sol og blå himmel, men i dag overskyet og grått. Kjempefine bilder også 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg