Snakker på inn og utpust

Ja eg altso..
Fort og gale.
Forskjellig som kjem ut.
Sikkert eindel som kunne vore usagt.
Løye med det.
Sikkert ein fordel med dårleg hørsel visst ein er med meg ofte..
Kan vere stille og altso..
Sikkert mange som no lurer på sjølvinnsikta..
Men den er her, sjølv om det sit langt inne..

Er nok ein grunn til at eg lever åleine..
Men ellers er eg heilt super..
No har oslofrøkena klistra ein lapp tvers over spegelen min på badet..
Du er vakker..:-)
Nett før eg trur på det..
Ser den jo ofte..
Og høyrer ein eller les positive ting ofte nok,så gjer det noko med ein..
Mykje tid til fundering no i Koronatida..
Portforbud…
Ser ikkje ei sjel når eg går ut.
Skal eg berre vere inne er eg redd at det kan ta på både psyke og verre ting..
Må ein så må ein..
Jaja..
Nydeleg ver ute.men snart kjem det meir snø..
Ikkje noko for meg..

Når det er så kaldt som no er snøen full av krystaller..
Magisk..
Litt magisk i sofakroken innepakka i teppe og..
Fri imorgon så kanskje eg kan gjere litt heime..
Får sjå..
Eller kanskje eg berre skal slappe av..
Det er eg god på

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg