Som å banne i kirka

Eg likar ikkje vinter,
Den er kald ,snø som må måkast
Glatte vegar som til dels verken er brøyta eller salta og strødd.
Redd for frose vatn og frosen kloakk…
Kroppen min vert stiv som ein stokk, og vil ikkje bevegge seg ein meter

Er norsk så skal jo like vinter. Gå på ski og heile pakka. Eg gjer ikkje det eg altso….
Syns ikkje det er stas. Det einaste er at eg likar å sjå på skiskyting på tv.

Men bevares.Det kan vere nydeleg å sjå på.
Blir lyst og triveleg
Er vakkert ute no. Selvfølgeleg ser eg det…
Skulle gjerne syns det var triveleg…

Det er fortsatt november og fjorden er frosen så langt eg ser.

Skal pakke meg inn i varme kjede og gå ein tur når det lir litt på dag,Eg venter på våren:-)

1 kommentar
    1. Vet du. Jeg likte denne teksten så godt at jeg måtte lese den høyt for Gamle Gubben Grå. For det er jo akkurat slik det er. Glatt, kaldt, vann som fryser. Plunder og heft. Jeg gleder meg og til våren – selv om vinteren ikke har kommet ennå her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg