Søndagmorgenblues


Satte nasa utom døra,men drog den fort innatt..
Det er skikkeleg høstkulde.
Men nydeleg ver.Vakkert

Berre at eg er stuptrøtt og sånn sær
Lite søvn og kulden gjer at kroppen verker..
Sånn sur start på dagen..
Jaja
Har laga meg kaffi og krølla meg opp i sofaen.
Trur eg bør bli der ei stund,før eg klær på meg og kjem meg ut litt..
Går seg til .
Men kommunen vår er friskmeld att.
Var vel ikkje grunna ein pandemi vi ville på tv.
Men vi vart no satt på Norgeskartet.
Viktig at vi fortsatt er flinke med avstand og handvask.
Skummel denne Koronaen og veldig smittsom.
Livet er vorte ein smule annarleis.
Vi får nyte det så godt vi kan.
Sjå dei små gledane i kvardagen og smile så ofte vi kan.
Eit smil kan lyse opp kvardagen til mange

Ha ein nydelig søndag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg