Stabilt skittver

Nattesøvnen min er det så som så med.
Og normalt sett,men når vinden truar med å flytte huset så hardner det til.
Regnet gjer sitt beste for å piske rein naturen.
Hadde det no endå vaska vekk koronasmitta som gjer liva våre til eit lukka samfunn der faren lurer når naboen nærmar seg.
Gjer noko med oss.
Einsemda vert merkbar for mange.
Ikkje alle er trena i dataverden.
Ein prøvelse for mange sambuarforhold og ekteskap.
Å vere oppåeinanna på få kvadratmeter og heile tida,det er vi ikkje van med.
Heile familien innadørs er ein prøvelse for nokon kvar.
No er eg på dei fleste områder glad eg bur aleine..
Men eg er på jobb.Ser og snakker med andre.
Slepp å kun snakke med meg sjølv.
Kan av og til vere greit med litt andre innspel i tankegangen.
Huks å ring nokon som treng det.
Handle til naboen når du alikavel skal.

Kva som skjer i morra veit vi ikkje i dag.
Eldre har fått eit nytt begrep.
Kortid er ein eldre?
Eg ligg tynt an..

Ha ein fin dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg