Starter på nytt eg.

Jaja..
Strikka nesten ferdig vesten før eg berre tok å rekte opp heile greia.
Syns det var litt for mange parti med ujevn tråd,og trur den var litt vid..
Så no har eg kasta ein del av tråden og satser på str M med ein pinnestørrelse opp..
Er vorten temmeleg dryg,men alt for glad i mat..
Glad det går mot vår og lysare tider..
Bør nok starte å gå tur i skog og mark og ikkje kun etter vegen..
Trur eg..
Ser koselig ut når andre gjer det..
Vert ikkje idag..
Strikker meg oppover på vesten og nyt god sport på tv.
Vår i lufta


Bytta til heklegardiner og er klar for mars månad..Kom til å tenke på bilda frå Mars..utruleg at vi kan oppleve det.
Ingen tegn til liv..

Men fasinerande.
Gamla er på veg tilbake til normalen.
Skal verte godt å komme på jobb att.
God søndag❤
Her er det sofakos med fyr i ovnen

4 kommentarer
    1. Skulle gjerne hatt en uke eller to til med fri, ikke bare 2 dager…Men bedre enn ingenting, så LITT klar for ny uke jeg også. 🙂 Jeg hadde ikke orket ta opp strikken..Det blir som det blir hos meg. Litt for lat.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg