Stille oppvåkning

Søndag
Tidleg våken.
Sett meg i sofakroken med kaffi og pledd.
Skyene ligg tett over himmelen,og seier lite om kva ver det vert idag.
Gamla er litt trøtt etter gårsdagen.
Ikkje at eg gjorde stort

Berre kosa meg eg.
Korssundet på redningskøyta sin dag.

Konsert med ein glad gjeng.
Grillmat og avslapping.
Fint i Korssundet.
Konsert i Holmedal om kvelden

Koseleg plass og fin musikk.
Holken er verdt eit besøk.
The Other End og Daniel Kvammen.
Sjølv gamla syns det var vakkert.
Utekonsert,sommer og ferie
Sosialt med familien.minner ilag.
Kjekt og viktig.

I dag er eg litt småtrøtt og frostig.
Ser sola er begynnt å bryte gjennom skydekke.
God søndag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg