Stolpejakt og folkehelse

Stolpejakt er vorten veldig populert i bygd og by.
Absolutt noko vi burde tenkt på i kommunen vår.
Kvar bygd si løype..
Kva det er..


Her i bygda har vi mange flotte turløyper..
Nokon merka og andre ikkje..
Hadde vore knas å fått ei slik løype her ..
Kosta sikkert litt,men mulig vi kan få støtte..
Ikkje sånn løype der du må vere fjellklatrar for å gå..
Men litt for å verte kjend i skog og mark..
Kvar bygd si løype..
Ut på tur,aldri sur..
For etter det eg ser på søstrene mine så er det omtrent som pokemonjakt..
Ein berre må…
Hadde vore noko det..
Fått helgeturister på stolpejakt..
Så kunne vi vist dei alt vi har å by på..
Berre i Skifjorden er det jo bryggeri,hagebutikk,gard med dyr å kose med,kanoer i vatna og overnattingsplassar..
Alt vi har..

Var litt av alt eg tenkte på mens eg vandra rundt i skogen
Traff til og med andre vandrarar idag..

Tenkte så sterkt at eg til og med gjekk feil..


Her er alt håp ute


Kaldt på toppen men Vardeheia leverer som alltid..
Men meiner bestemt..
Stolpejakt er tingen.
Og viss grunneigarane er redd for trakk i hjortejakta..
Ja då får ein avslutte stolpejakta før dei starter med si jakt..Så kan dei rusle rund etter stolpar ellers i året så dei har forma inne
Samarbeid er tingen..
God lørdagskveld.

6 kommentarer
    1. Vi har stolpe-jakt her i Fredrikstad. Men ikke vært med selv enda, men folk er helt hekta.
      Mange nydelige bilder hos deg. Flott natur og flotte deg på tur i blåsten.

    2. Vi har stolpejakt her også, og mannen min og jeg har lastet ned appen. Har ikke kommet så langt med den ennå. Forløpig tar vi noe som heter Trimpoeng.

      Hører flere blir så gira av å være med dette.

      Ønsker deg en kjempefin søndag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg