Straffa for overmot

Var tøff igår.
Måka snø og sto i..
Uten problem.
Idag er det beinkaldt ute.
Trengjer liksom inn.varmepumpa jobber det beste ho vinn.
Fyrt i ovnen.
Kroppen er sær no på morgonen.
Ryggen kjennes ut som den er av.
Musklane er stive og nasa renn.
Godt eg har fri.

Men vakkert er det sjølv om kroppen min nok helst bør ha det ganske mykje heitare for å trivast..
Godt vi er ulike..

Lenge sidan vi har hatt så kald vinter.
Heldigvis kommen til februar.
Lysare for kvar dag.
Gleder meg til våren.
Litt for kaldt for meg,men kjekt for dei som likar vinter..
Så eg held nok ut.
Idag er det sofadag.
Stakk nasa utom døra ,men den kom fort innatt..
Brrrrrr.
Det muterte viruset herjer rundt.
Vi menneske er sårbare
Vert livet vårt nokongang som før?
Trur kanskje ikkje det

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg