Strekk ut på sofaen

Trøtt
Så her har eg dorma meg gjennom kvelden.
Dei fleste er visst godt igang med julehandelen..ser tv
Burde vel eg og..
Men her kjem jula brått kvart år
Aner ikkje kva eg skal kjøpe eingang

Jobber på julekvelden iår.
Nokon må det og.
Er no kjekt det 😊Min andre heim

Frihelg
Ilt hist og pisst.
Er ikkje skapt for kulde
Yoga imorra…litt usikker på kor det skal gå..
Men gjer nok godt etterpå.skrekk og gru
Har ikkje gjordt anna enn å ete i dagesvis..Det visast og kjennast
Joggebukse er tingen.
Sol imorra.

Vore ein nydeleg dag.
Ikkje fått med meg så mykje av den.
Manko på søvn etter nattevakter gjordr nok sitt.
Ligg fortsatt på sofaen eg.Gidd verken lese eller strikke
reine burugla

Gjer seg med ein dag med avslapping

God helg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg