Svart fredag

Huttetu:-)Kom heim til vinter eg idag
Har komme vinter er i ytre over natta.Flottare i indre strøk.

Har fått i meg mat.Var på høg tid for var begnnt å bli litt krakilsk:-)

Hivde på mat mens eg bar varene inn.Har ikkje alverdens tolmodigheit:-)

Litt mykje folk i Førde idag.Når eg då ikkje heilt veit kva eg skal kjøpe i julegave så blir det lite med tilbudsvarer.Hadde jo ikkje sjekka kor tilbuda var:-)
Hadde meg ei koseleg pause på kafeen til gardsbakeriet

God kanelbolle og veldig god kaffi.Eg vart som ny.Kafe er berre kos.Flott utsikt til og med

Har i det minste handla til barnebarna.Der hadde eg liste.Lite tilbud på enkelte varer:-)Eitpar vennegaver vart det og.
Mest handla eg til meg sjølv.
Steikje fine gardine:-)
Eller heilt enkle og fullstendig vanlege,men fornøgd eg .Må berre få henge dei opp.
Er eit spørsmål om eg då er fornøgd…Litt gevinstar til basar vart det og….Brukte massevis av peng…Det er eg god på når eg set igang.Og det går fort.
Berre eg har til mat og rekningar så går det nok.Har masse i frysen.Ja ikkje regningar sjølvsagt:-)

Var oppom naboane lenger uti med blomster.Fin avslutning på dagen.
No frys eg ærleg talt,så her er det tjukk genser og pledd
Trur eg tek adventspynting i morra…Må jo få opp dei nye gardinene:-)

4 kommentarer
    1. Julehandel tar på, krever energi og krefter. Så bra med alt du fikk gjort i dag. Kanelbollen så kjempegod ut! Synes du skal ta deg tid til å slappe av i kveld. Kanskje adventspynting i dagslys i morgen? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg