Tabbekvoten veks for kvar dag..

Idag var eg klar.
Tapeten skulle til pers.
Hadde jo handla tapetvaskar…
Ned i bilen og henta kassen..
Pakka opp…
Der stod eg…
Malersprøyte…Sperra opp augene og skjønna null.
Det er då ein seier ting som ikkje nokon bør høyre..
Sånn er det når ein er uten briller..
Spør betjening i kassa kor eg finn det..
Henter det er trur eg skal ha.
Betaler og går.
Antar den unge mannen såg kva eg hadde kjøpt,men var nok litt bedre salg..

So no står eg her.

Den vil ikkje ned…
Pokkers greie..
Etter eitpar timar uten nemneverdig resultat gjekk eg ein tur for å roe ned gamlemor..
Grunna litt panel i stadenfor..
Så har eg i det minste fått utretta litt…

Kanskje eg skal sprøytemale ..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg