Tanke nye krefter


Godt å kunne sose rundt uten bestemte mål.
Ingen ting ein må.
Sove lenge,våkne til sol og fuglesang.
Kosa meg med oslofrøkena som er heimom eintur

Men bakdelen med at vi ikkje har hatt regn…
Eg må vatne.
Har jo sett poteter ,gulrøtter og jordbær i kassar…
Gulrøttene har eg ikkje sett snurten til…
Men får jo kjøpt på butikken.
Var slike band…
Ifjor sådde eg berre frø..det funka.
Har orange fingrar og ikkje grønne😎

Nordavind idag…men varmen kjem
Eg surra meg opp på fjellet..
På toppen var kaldt altso.

Men gjorde godt for sjelefreden.

No er det sofa,chips og strikking.

Trist med all rasismen rundt oss.
Viktig at vi alle går i oss sjølv og tenkjer over våre eigne haldninga.

Viktig å ta vare på dei små øyeblikka

Livet er så sårt❤❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg