Tanker krefter og nyt høsten

Vindfull ,men vakker høstdag her hos meg
Godt å berre kunne la verden passere, mens eg gjer det eg vil,eller gjer ingenting ,rettare sagt
Vakkert høstver idag.

Rosene vert erstatta av røde nyper

Blomstene slost om plassen i vegkanten med all soppen

Naturen har fått høstfarger og vindmøllene er begynnt å komme opp i det fjerne
Rusla meg ned til sjøen i nabokommunen

Er sti ned, men veit igrunnen ikkje om eg har lov å gå her:-)Sto ikkje skilt:-)

Berre nydelig nede med sjøen.
Kjenne lukta av tang og tare:-)
Tanke krefter.
Rusle heim

Sitte ute på altanen i ly for vinden og lese bok.
Lage meg god middag og berre kose meg:-)
No er det symesterskapet på tv.Koseleg program.
Eg kan ikkje sy:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg