Tja,kva skal eg sei:-)

God morgen frå sofakroken
Tett i pappen ,men bedre enn i går heldigvis.
Litt lite søvn,men får prøve å sove litt i ettermiddag.Nattevakt uten nok søvn,er litt slitsomt:-)
Grått og trist ver,så akkuratt passe sovever:-)

Men lyst til å gå tur får ein ikkje,sjølv om eg kjenner at kroppen min er stiv som ein pinne og treng bevegelse.
Resten ,dvs.topploket,seier nei,,,aldri i livet.
Så her går et i kaffi og God morgen Norge,
Skal ta koronatest seinare idag.
Best å vere sikker på at alt er som det skal

Sykemeldigsstatistikken går oppover i Norge.Kva er grunnen?

Fastlegeordninga vil rakne,seier dei.
Eg har ikkje fastlege.Her er et legemangel og vikarer som råder.
Strengt tatt er det veldig sjelden eg har vore til fastlegen før og .Ved ikkje planlagde besøk har eg som regel alltid havna hos andre.
Så spør du meg,så har det iallefall ikkje fungert i distrikta
Men det er mi meinin.Tanken var nok god,og hos nokon fungerer det nok.

Sommerver i aust,ser eg.Berre å nyte.
Litt koseleg med høsten og,men håper den blir litt variert.
Ser for meg at vi skal få att for alt godveret i sommer:-)

Ha ein fin torsdag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg