Toppidrett og slankepress

No er det tema overalt i pressa.
Spesiellt i skimiljoet
Er det igrunnen ei nyheit?.Alle ser at toppidrettsutøvera. og det i mange idrettar, er frykteleg tynne.Og gjennomtrena.
I moteverden er det det same.Muligens ikkje gjennomtrena,men magre:-)
Hopperane lever på eksistensminimum ser det ut til
Kanskje det er på tide vi stopper opp og tenkjer over om det er slik vi vil ha det

Nokon er naturleg veldig tnne,men er vel dei ferraste.
Men er det slik at vekt og prestasjonar heng ihop,Du hopper jo lenger visst du ikkje veg nokon ting.Men er det verdt det?
Ikkje veit eg.Eg berre lurer.

Sjølv vert eg tyngre jo eldre eg blir.
Her vert det putta inn alt for mykje.Det er og gale:-)
Skal ikkje vere enkelt

Snart jobb,og kaffien gjer meg forhåpentlegvis meir våken.
,

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg