Trim eller nødvendigheit?

Vinter i vest.
Snør og snør.Innimellom idag har det vore sol og nydeleg
Men problemet med snø er…Den kjem ikkje ferdigmåka.Det haddde eg igrunnen syns var greit

Viktig med muskeltrening i min alder har eg høyrt.Sikkert sant og i små mengder er det til og med litt kjekt.
Utruleg kor mykje frustrasjon og av og til gledesutbrudd som kjem
Får liksom sving på følelsane.Idag var snøen tørr
Då går jo alt som ein leik
Nesten,,,

Kor vert det av middagen?
Alle hekser med respekt for seg sjølv har ein svart katt.
Denne er like masete som meg:-)Og like glad i mat..

Hadde ein turpause sånn midt i.Går ikkje an å slite seg utLitt trøtt og ser ikkje god ut.Har altså rynker som ein 100åring..Berre nevner det

Innetid.Vurderer om eg skal finne på noko eller rett og slett bli sittande…Skal tenke på det.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg