Trim for eldre

Snømåking meg her og der..
Sliten og småfrostig.men har no fått måka til eg var ihelsvolten..
Ikkje berre å trimme rett etter jobb
Men er redd at hadde eg først gått i hus hadde snøen fått vere til i morra..
Tungt men no er eg ferdig…

Men no kan det slutte å snø.
Held i bøtter og spann
Og under snøen på hovudvegen er det is..
Berre nemner det..
Hadde meg eit aldri så lite sirkusnummer..

13 år sida eg vart bestemor idag..
Stor stas både då og no.
Tida fyk avgarde.
Har feira med arbeidshelg.
Haika med snill kollega i snøveret.
Pyse…men er som eg er..
No er det ullteppe.sofa og farmen.
Imorra kan eg sove lenge…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg