Trøtt i trynet

Kvifor ein må vere lys våken men fortsatt trøtt kl 06,er meg ei gåte.
Har til og med seinvakt
Men sto opp tilslutt.
Dagens og gårsdagens nyheit.
Kva Nordtug driv med treng ikkje store avisoppslag tenkjer eg.
Enkelte ting bør forbigå i stillheit.

Kjendislivet si bakside.

Småkaldt og høst ute.
Måtte finne meg jakke på morningen.
På tide å skru oppatt temperaturen på varmepumpa.
Gleder meg til at ferietida er over og kollegaene på plass.
Tilbake til kvardagen.
Men med aukande smittetal er det nok lenge til at livet vert som før.
Vi må berre vere flinke å følge reglane.
Alle kan vere uheldig å bli smitta,men vi kan prøve å unngå det

Ikkje greit for dei som bur på instutisjonar og familiane å forstå å halde ut desse reglane.Det skjønner eg
Men det er viktig.
Klart det er trist, og eg skulle ynskje vi ikkje hadde hatt korona i Norge..
Men det har vi.
Så får vi gjere det beste utav det.

Burde nok utnytta morgonstunda til noko fornuftig,men er ingen morgonfugl.
Skal ta meg ein luftetur om litt..
Men for tidleg.


Båtvasken er tatt .
Ikkje min båt,men visst vil får eg no sitte på av og til..
Men må vere blikkstille.
Eg er pyse.

God helg

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg