Trøtt i trynet


Her sit eg…
Trøtt som berre eg kan vere..
Men her er stille ute…
Ser knapt og høyrer lite..
Mulig brillene er skitne og eg har voks i øyrene.eller bør ha høyreapparat

Men😂Har ferie…
Ikkje lite berre det
Kjenner det skal gjere godt
Ingen sydenferie på meg.. men ferie er ferie.
No venter eg på kaffien..
Den trengst. Skremmande med alt dette uveret
Gjer så mykje skade
Vesner for kvart år.

Morgenmedisin.

Klar for ny dag snart.
Mandag
Ny veke og nye muligheiter.
Vegen vert til når ein går.

Ha ein super mandag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg