Trur huset fyk vekk:-)

Det var den søvnen
Vakna av at vinden tok ganske så kraftig i huset.Det gjer den fortsatt,så søvn er berre å gløyme
Så her sit eg.
Sto likegodt opp,fann kaffi og har lese meg gjennom natta sine nyheiter
Er trøtt som ein spa,men no nærmer det seg no morning uansett,og eg har tidlegvakt

Litt småekkelt når vinden herser slik
Mykje regn og vind fører til flom og rasfare.Litt utrykt å køyre mange plassar.

Snart tid å begynne å tenkje på julegaver,kanskje.
Iallfall høre kva barnebarna ynskjer seg.
Ungane og for den saks skuld.No er det ikkje noko dyre gaver denne bestemora har råd til,men det er kanskje likegreit.
Jula er for meg tid for familie og kos.Normalt. Denne jula er det jobbing og lite tid til familiekos:-)
Turnuslivet sine baksider

Det har denne evnen min til å kose meg og,merker eg.Baksider altso
Trur eg må ta ein annan vri på den kosefaktoren.
Litt mindre av søtsaker og mat og litt meir bevegelse

Kommen inn i ein litt feil sirkel som eg bør komme meg utav.

No har kaffikanna mi starta å hyle.Har no opptil to ganger vore på kjøkkenet for å sjekke merkelege lyder.
Har skrudd på loket.Det er stille ei stund ,men så er spetakkelet igang att.Maser like mykje som eigaren.-)

Trudde først det var kattar utafor huset:)Det meste har ei naturleg forklaring.No har den stilna

Må innrømme at eg sakner å gå i fjellet.Eg liker ikkje sleipe .våte stiar.Har ein tendens til å skli.
Blir litt lei av oljehyre og oljegrus
Men ,men…lite å gjere med.
Snart tid for å gå i dusjen.-)Har no arbeid den stunda
Ha ein super dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg