Trur maling gjer meg litt meir sprø enn normalt🙄

Held pĂĄ ĂĄ pusse opp kjellarstova..
Har malt taket..
HĂĄper eg..
Mulig eg idag og har glømt eit parti..
Fint..?
Aldeles ikkje.
Men kan ikkje verte verre enn det var..
Skal ta bilde ein dag..
Men for å klarne topploket i dette nydelige høstveret ,vart det fjelltur.

Dagsturhytta i Fjaler

Nydelig for kropp og sjel.
Vakkert i vest fortida.

Utsikten pĂĄ veg heim.

Litt for tidleg heime til ĂĄ fĂĄ med meg den vakre solnedgangen.
Men litt sĂĄg eg heimaifrĂĄ og.
Uansett magisk..
Nyheitene er meir skremmande.
Koronaen strammer inn grepet.
Trist men virkeligheit.

Livet er skjørt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg