Tungt og svett,kanskje mangel på vett

Trur denne hukommelsen min har det med å blokkere enkelte negative opplevelser og dra fram dei positive.

Var det verkeleg så mange høgdemeter til Torgeirsletta?
Kva var det eg sa til med sjølv sist eg gjekk denne turen i solsteiken.
Turen er fin den…med kondis
Uten er den ganske så slitsom…
Eg berre nevner det.

Men når ein først kjem opp er det berre velstand…nesten.



Mykje folk på tur.
Fleire kom frå ein annan kant.
Nokon jogga opp og ned og oppatt.
Får mykje med seg når ein går slik og hiv etter pusten.
Appelsina på toppen var himmelsk og alt slitet vart gløymt.
Er igrunnen ein tur ein bør gå.

Her må kondisen opp litt kjenner eg.

Er nok fleire som er utslitt.
Denne har hatt pause nokre dagar.
Fins ikkje redd.

Flott på den andre sida av Sognefjorden og.
Ytre Oppedal på sitt beste.

Eivindvik
Godt å lade batteria i nydelig ver.
Mulig dette var sommaren.
Kven veit.
Nyt kvart minutt.
No er eg mest stiv og støl…
Så veit ikkje om eg skal kalle det ein nytelse

Men får nok sove godt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg