Tusseladden skal heretter få vere i fred for meg


Jaja…ein gang må vere den første..
Ut på tur med mål Håbågen..
Rart med det…må finne ut korleis den turen er..

Starten er lik..
Skogstur kan vere fint.

Delmål Brurabenken.
Merker at telen er på veg vekk,for sjølv etter mange flotte dager er stien våtare..

Her tok eg eit anna vegvalg enn sist eg var her..

Skogsveg heilt til mål.

Og eg gjekk og eg gjekk…

Må absolutt vere her tusseladden høyre til..

Her tek han morgenbadet..

Hufsa på tur..
Kilometervis i skogen vert formykje sjølv for meg..

Endeleg nede..og helt ærlig…var sikkert ikkje her dei kom ned i gamle dager..
Og ein anna ting..lenger herifrå og i skifjorden enn det var frå den andre sida..
Fleire hundre meter liksom..

Må innrømme…turen til Brends skal eg ta fleire ganger sjølv om eg sleit med vegen på slutten..
Denne her…tja..
Flott å gå men akk så kjedelig…
Hadde tenkt å gå same vegen heim,men glad eg hadde ein snill son som henta meg ..

Lurer på kven dei jakter på herifrå..
Fiender på fjorden?
Eller kanskje gamle damer på tur..
Flott i Håvågen.

Trur eg må halde meg til åpne landskap ei stund..

2 kommentarer
    1. Hihi, ser jo spennende ut der inne i skogen. Om noen hadde jaktet på deg, ville du sikkert merket det 😉 Kanskje den samme turen blir kortere neste gang, når du kjenner veien. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg