Uffameg

Sit og nyt morgonkaffien og ser ut glaset..
Trur eg sløyfer turen min idag.
Er ikkje ofte eg gjer det,men huttetu.
Det er skikkeleg høstver.
Mulig eg ombestemmer meg.
Ikkje har eg noko lyst ned til den gjenstridige tapeten heller.
Men er ikkje nokon sprudlande morgonfugl,akkuratt.
Godt eg har seinvakt.
Hatt sånn lite søvn natt,så treng tid.

Spent på om han med hentesveisen vinn valget i usa denne gangen og.
Hadde ikkje forundra meg i det heile
Drama vert det nok uansett.

Skremmande med stadig aukande koronasmitta.
Skremmande pandemi
Ser liksom ikkje håp om at det skal snu heller.
Trur nok mange er leie og ikkje bryr seg .
Det skjer ikkje mmeg og mine..
Men mange einsamme rundtom og bedrifter slit.
Verden er vorte ein annan.

Huks meteren og handvask og munnbind der det trengst

God mandag💛

3 kommentarer
    1. Kjempekoselig innlegg, og kjempefint bilde med den fine utsikten 🙂

      Skummelt med den økende smitten, og folk må passe på 1 meter avstanden. Ser på butikken hvis jeg står ved frysedisken at noen ikke klarer å overhode avstanden. Har også sett at folk har vært mer slepphendte med å sprite seg før de går inn på butikken.

      Skal vi få bukt med Covid-19 må vi fortsette dugnaden alle sammen. Nytte rikke være egoistiske å tenke på seg selv nei.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg