Uffameg


Her ligg gamla…og her skal eg bli ei stund
Ute snør det…eg hadde nett fått inn vårfølelsen.
Går ikkje an å stole på noko
Fyrt i ovnen
Trøtt og frys..
Grunnen er nok nattevakta

Skal ikkje på fjelltur eller trimme kroppen.
Det gidd eg ikkje
Glad for at det er heilt normalt å verte sliten,ligge på sofaen og ha null energi.
Er søndag.
Trur eg må lage meg noko varmt å drikke…sove litt til kanskje..
Ligg på veret😁

Sola sender no stråler inn gjennom skitne glasruter.
Støvete er her og ser eg…
Ikkje berre berre denne sola.
Har til og med tatt på meg briller.

Ha ein super søndag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg