Ut på tur om gamla var sur

Hjelp med litt frisk luft og høg puls når eg er småsur..

Kom meg til og med på fjellet..
Det var eit helsikens slit…kroppen kjendes som eg hadde vore banka og innesperra i vekesvis..
Glatt og vått…men gjorde innmari godt.

Naturen sitt eige kunstverk

Betalinga for slitet..

Lenge sida sist..
Men ikkje så glad i våte og glatte stiar..
Kan jo bryte meg sund💞
Hatt meg diverse seilaser..
Nydelig høstdag og eg angrer ikkje på turen.
Er liksom ekstra godt å krype opp i sofaen.
Reknar med eg får sove til natta…

Godt å få sanke nye krefter.
Norge leder over Romania.
Eg har fått fram att smilet.
Verden er slett ikkje verst.
Til å med laga meg pizza.
Smakte ganske so godt…
Gjeld å kose seg..
No er eg klar for lang arbeidsveke

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg