Ute av drift

Ikkje i form…Veit ikkje heilt kva det er,men følest som eg har hatt meg ein durabelig fest,og fått i meg noko eg ikkje har tålt.
Balansen er ikkje heilt som den skal og er svimmel og kvalm.
Sikkert ein virus.
Går nok over,men ubehagelig er det no
Nett som hos tannspesialisten
Har nemlig vore der idag.
Bedøvd i halve munnen og med sleven rennande nedover eine kjaken,så er eg litt av eit syn.
Men må til.Ellers dett nok tennene ut:-)

Var glad eg kom meg heimatt i sofaen.Så her sit eg som eit gammalt vrak.Delvis kondemnert og lite til nytte
Svolten som berre det:-)

Uff…Ikkje min dag idag
Men ,men ordner seg nok sikkert….Ein dag på sofaen gjer nok susen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg