Utfordring

Ut på trimtur med byfrøkena mi
Trudde vi skulle på Fløyen eg..
Så kom det…tek du ei utfordring mamma…
Stoltzen next…
Har gått den før…men det var nokre kondisar sidan..
Men,selvfølgeleg tek eg utfordringa…

Er då inga pyse..
Men kor lenge var eg tøff i trynet?

Likar ikkje trapper…
og der var mange

Ikkje alle var i den forfatning eg var:-)For å sei det pent


Mislikar trappene meir og meir

Er hater dei rett og slett
Vått,glatt,tungt som bly…
Eg var begynnt å få store pusteproblem og kjende meg svimmel’

Mj
Var ikkje syra som var problemet…Pusten….Trudde eg skulle stryke med…
Og det var laaaangt opp…:-)

Mellom desse bilda var ein evigheit av slit og kortpustenheit.Pulsen var på ville vegar og eg var utslitt…

Mål i sikte og gamla er totalt ferdig:-)

Er nok dette som skal til for å få opp kondisen,,,,Uten trapper….grusomt med høge trapper og mange trapper…

Vakkert på toppen,men gamla var sliten:-)Og våt

Men når ein har fått kvilt seg litt,så går utmattelsen over i endeleg oppe følelsen.
Resten av turen over til Fløyen og nedatt,var berre kos

Byfrøkena var i storform,og kald …Måtte vente veldig lenge på at mammaen skulle krabbe opp Stoltzekleiven:-)Kjekt med nokon som utfordrer meg litt….Men fy flate for ein dårleg kondis eg har



Våt og kald men godt fornøgd,var dusjen både god og etterlengta:-)

8 kommentarer
    1. Haha…men seig er du! Godt jobba! Ser litt håpløs ut i blikket på det ene bildet..”tar det aldri slutt?”

      Nå kan du slappe av i lange tider, mens byfrøkna kan fundere litt på sin fremtidige kondis når årene siger på.

      Neste gang drar dere til Flørli i Rogaland….og tretrappa der. Bare 4444 trinn ….

    2. Har bare vært å Fløyen jeg … men jaggu synes jeg du var tøff som gjennomførte dette! 😀 Godt jobba. Og du, det var vel ganske deilig etterpå, sånn etter dusjen og litt etterpå der igjen? Du har iallefall god grunn til å være stolt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg