Utgått på dato

Har fått med meg at ein må vise pass i banken for å ha betaling via nett.
Skal innførast.
Ok ,tenkte eg.
Tek det med til Førde.
Rett til den skuffa eg visste det var i..
Niks..
Såg gjennom den og resten av skuffene..
Ingenting.
Tre ganger sjekka eg den hersens skuffa.
Ikkje så mykje som låg der, og iallefall ingen pass.
Sa .mykje pent.Ga opp.Hadde ikkje tid å leite.
Kom på noko anna eg måtte ha med.
Åpna den berømte skuffa for 4 gang..
Og kva trur de eg fann.

Åpna det for å sjekke…
Gyldig til 23.02 2019..
Godt eg ikkje skulle utelands..
Så gamla har vore hos politiet.
Det var godt eg skulle bye meg..
Følte meg topp.
Sånn lenge sida eg burde vore hos frisør.
Totalt usminka..
Det må ein vere når ein skal ha injeksjon på auget..
Håret måtte bak øyrene,og luggen måtte opp..var for lang..
Eg seier ikkje meir..
Bra eg bruker pass sjelden…Skal jo vere til å identifisere deg med,sa den hyggelege dama.er jo sånn du ser ut.
Jau..
Attpåtil hadde eg minka 2 cm sidan sist..
I høgda…
Godt dei ikkje måler bredda…15 kilo ekstra sidan den tid..
Jaja..
Fått ny injeksjon på auge.
Makulaen blomstrer og synet minkar..

Middag på coop.
Kanskje ikkje noko for Hellstrøm, men held for meg💚
Kjøpt nye strikkepinner.nr5.
Ikkje meir pinne7…
Grytt i meg massevis med mat..etter eg kom heim
Skal skjerpe meg…
Men ikkje idag.
Auget funker ikkje heilt endå..gamla er sliten.sofa,strikk og camp kullinares…

I morgon går alt så mykje bedre

4 kommentarer
    1. Jeg skaffet meg også pass, fordi passkontoret skulle legges ned, og man trenger jo pass mer nå enn før, selv om man slett ikke skal ut av landet. Gadd ikk reise mange mil heller. Endevendte boligen for å finne det gamle passet som gikk ut for sånn omtrent 35 år siden. Fant det, her er det orden i sysakene..av og til. Tok med bankkort også som legitimasjon. Moroa var jo at bildet på det kortet var tatt for 20 år og 30 kg siden. Passet vil jeg ikke snakke om en gang, ung og ugjenkjennelig på det bildet. De tok det med godt humør på politistasjonen. Nå hadde jeg klint bittelitt sminke på meg, men jeg bruker briller, og de skal ha bilde uten briller, hår bort fra pannen, bak ørene, forbudt å smile. Jeg ser ut som en morderisk, gammel kjerring! Den brutale sannhet, antar jeg. 🙄 Men dritt på, jeg fikk passet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg