Uverskråka

Regnet det piskar og vinden den bles
Å tenkje på tur vert berre eit pes

Men når eg først kjem meg ut og får kjenne på
Kor hærlig det er å rusle å gå
Å kjenne på vind og ruskever
Er berre hærlig med gode klær

Eg vart litt våt må innrømme da
For buksa mi er ikkje tett som den va
Men det gjorde godt og eg vart blid og glad
Uverskråka har ein fine dag

Det beste med turen er å komme inn
Og kjenne på varmen i kropp og sinn.
Finne litt varmt i eit stort flott krus
Og nyte at no er eg endelig i hus.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg