Vakker helg i vest

Vore ei super helg.
Høsten på sitt beste.

Stiv og støl etter gårsdagens yoga kom eg meg på fjellet

Rekreasjon for kropp og sjel.

Vidsyn.Dagsturhytta i Fjaler.
Tenkte eg måtte innom den idag.
Bruker ellers kun gå til varden eg😁


Tanker krefter og nyt augeblikka

Heim til børsa og tvaksjonen.
Kjekt å kunne bidra som ei lita brikke.
Mange bekkar små gir ei stor å

Fekk raspeballer hos ho mor i forbifarten.
Berre velstand.
Kvelden har senka seg.Fortsatt stiv og støl

Er igrunne skikkeleg godt i sofaen med teppe,strikk og tv.

I morra er det slutt på fri og godveret😶
Redd eg vert endå stivare i kroppen enn i dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg