Vakkert og kaldt


Fekk ikkje sove.
Godt på ein måte.
Det å stå opp og nyte soloppgangen er nesten magisk.
Sitte her i sofaen,inntulla i pledd.
Godt grep om kaffikoppen,mens eg ser utover fjorden.
Sitte her
Lytte på radioen i bakgrunnen
Fundere over livets hendelsar
Lese aviser og nett.
Noko er bra…andre ting ikkje.
Livet er ikkje berre solskinnsdagar.
Gjeld å gjere det beste utav det.

Bruker ofte korte fjellturer, eller berre gå etter vegen til å klarne topploket.
Då kan ein få ut det ein måtte ynskje av tankar,sortere dei og nullstille.
Ikkje alt ein tenkjer som bør komme ut.
Dei fleste av oss har vel seriøse og mindre seriøse sider.


Kaldt ute om nettene no.
Vi nærmer oss vinter.
Fått på vinterdekka.
Litt for skummelt for meg tidleg morgon,og seint på kveld.
Kanskje litt pysete,men er no meg.

Kanskje eg skal ta meg ein tur før jobb.
Men først må eg våkne🌹

Ha ein super søndag.

3 kommentarer
    1. Godt å være oppe litt tidlig ja, og nyte stillheten og starten på en ny dag 🙂 Viktig å gjøre det beste utav dagen ja ♥
      Nyt søndagen og forhåpentlig godt vær ♥

    2. Synes også de er kjempegodt å begynne dagen tidlig, for da får jeg gjort mye.

      Kjempefine bilder du viser 🙂

      Hos oss er det også kaldere nå ja, og vi har hatt nattefrost noen netter. Skiftet til vinterdekk i går.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg