Ved og post på døra:-)

De ringer ,vi bringer:-)
Slapp begge deler eg, men kjekt med familie som ser om ei tufs havgammal dame.
tok til og med bosset ned i bossdunken.
Ville ikkje inn, for basseluskane mine var av lita interesse:-)

Så no har eg fått fyr i ovnn og kjenner at det skal verte godt
Har rett og slett ikkje orka bevege med ut idag,men ete det har eg
Skal vere mykje sjuk for å miste matlysta.

Har lagt på sofaen og sett nyheiter.
Trist tragedie i Kongsberg og ny regjering.
No venter eg på Symesterskapet på Nrk.
Treng litt anna enn berre alvor.
Litt lettare i kroppen, men snørrete og tung i hovudet
Håper at det verste er over,og det går på fram
Er jo berre forkjøla men kan ta på det og

Stiv i kroppen.Merker at eg har vore to dager iro uten den faste spaserturen
Men men…Har ikkje vore det store turveret uansett.
Noas ark er kanskje det rette. ,Meldt same regnet imorra og ser eg
Har frihelg så reknar med at det varer til mandag:-)


Einaste eg har gjordt idag er å spele Wordfeud..Er elendig,men ikkje så nøye…Kan forlite ord antageleg

God torsdagskveld

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg