Vil berre sove

Kjempetrøtt av å gjere ingenting
Lenge sida eg har vore så trøtt og det av å igrunnen ikkje gjere noko som helst

Tid for turnusgodkjenning og møtevirksomheit
Budsjett og turnus kan altso ta knekken på kven so hels,så eg sovna på sofaen i kveld
Omtrent som om nokon hadde dratt ut proppen

Kun ete eg idag.Både mat og sjokolade.For ein kan nemleg putte i seg mens ein sit og tel og les og venter….og venter…

Nok ein slik dag i morra.Ein endå lengre ein.For då er det fysisk kveldsmøte…Idag var møte på teams og heime i sofaen.Derfor var det fort gjordt med ei stor plate sjokolade:-)

No er eg trøtt og kvalm.Liker ikkje tur i mørket,så den har eg gått glipp av idag.Håper eg rekk ein mellom jobb og møte imorra.Treng frisk luft:-)
Kjenner eg manger noko etter ein innedag.

Ikkje synd i meg altso.Men er sånn det er i perioder.Så roer det seg ned.

Ser på Petter og Svein på tur.Fantastisk program:-)Må smile av dei i all elendigheita:-)
Humor og kameratskap på tvers av samfunnslaga
Gjer meg glad inni meg:-)

Tatt fram strikkegenserprosjektet:-)Ferdig med 1 arm og på god veg med neste.Så får vi sjå kor lenge det går før eg står fast.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg