Vintermorgen

Ute er det kvitt og kaldt
Snøen ligg sånn overalt
Eg skal snart på køyretur
Håper ikkje glatta ligg på lur

Trøtt og småsær sit eg her
Har i det minste fått på meg klær
kaffien er god å ha
Då får gamlemor det etterkvart litt bra

Jobben ventar om ei stund
Hadde helst trengt ein høneblund
Men den får eg ta når det lir på dag
Gamlemor har nemlig julifri frå idag:-)

God morgen til alle når de finn på å stå opp
Her skal eg berre drikke kaffien opp
Snart må eg måke og tine Larrisen litt
Skal jo helst vere heilt snøfritt

Ha ein super dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg