Vintermorgon

Uffameg…
Tidleg oppe idag og.
Heilt tett i topploket.
Er nok mange som meiner det er normalt,men no er eg i tillegg forkjøla 🙂

Måtte paracet og nasespray til,så sto opp.
Vaser rundt i pysjen og tjukk jakke og sokkar.
Vind og snø er ikkje yndlingsveret akkuratt.
No vil eg ha vår eg..
Men tydelig ikkje eg som bestemmer.

Skremmande kor fort dette koronaviruset brer om seg.
Nye virus som ein ikkje har kur for er skumle

Lite ein kan gjere med det.
Berre dei vanlege hygenereglar

Sjølv er eg berre stappa forkjøla og syns det tek på.
Vil ikkje sleppe taket..Pisslei heile forkjølelsen.

Men får no gjere det beste utav det.
Kaffi og godmorgen Norge.
Innever er det uansettt.

Ha ein strålande dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg