virus sier blogg

No veit eg ikkje kvifor eg vistnok plutseleg vert avvist på blogg eg.
Eit innlegg går brå,men neste ikkje
Kan jo vere dei er lei heile maset mitt.Det er dei nok ikkje aleine om.
Søvn er litt mangelvare fortida,så vorten reine a mennesket.
Våken 06, men humøret er dessverre ikkje så volsomt på topp om morningen.

Så her går det i kaffi,inntulla under eit pledd.
Sjekker nyheiter på nett og vandrer rundt i dataverden.
God morgen Norge på tv.
Planen er å få litt jord i kassen min,slik at eg kanskje får gjordt klar til potetene..
Er planen.Her hos meg endrer dei seg ofte. Hente mold i det lille blåbæret av ein Yarris er ikkje berre berre..men alt går..

No er stakkars bilen ganske så forfrosen der han står.
Tiner nok opp i sola den som eg gjer.
Bruke siste dagen av april til å gå meg ein tur kanskje..
Den småhissige ormen er traff på turen min etter vegen igår, minner meg om farene som lusker i buskene..

Huks skattemeldinga seier dei..Eg har fått mi igjenn eg.!00 kroner på konto er bedre enn ingenting.iallfall så er det spot on:-)
Så lenge eg unngår restskatt er eg fornøgd.
Betaler min del.
Neste veke vert det kaldare og snø….trur det vert kaos med sommardekk…Håper eg ikkje må bytte om att…Krisestemning.Då kan hende eg like godt bør vente med potetene..Heller bruke tida på andre ting.

Ha ein fin dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg